Acest website foloseşte cookie-uri. Mai multe informaţii.
  • ganoderma ganoderma-text ÎN CHINA ESTE CONSIDERATĂ
    DE MII DE ANI CA O PLANTĂ
    MEDICINALĂ EXTREM DE EFICIENTĂ.
    PLANTĂ MEDICINALĂ, CARE NU
    ARE EFECTE SECUNDARE NICI CHIAR
    DUPĂ UN CONSUM ÎNDELUNGAT.
    ÎMBUNĂTĂŢEŞTE STAREA GENERALĂ
    ŞI CAPACITATEA DE AUTOVINDECARE
    A ORGANISMULUI.
  • ganoderma MODELUL "ONE DRAGON" ÎNTREGUL PROCES

    DE LA PRODUCŢIE PÂNĂ LA VALORIFICARE

    ESTE CONTROLAT DE COMPANIE.
  • ganoderma REALIZEAZĂ-ŢI
    VISELE TALE CU DXN!
    INSISTĂ PENTRU SĂNĂTATEA TA! FII INDEPENDENT

    DIN PUNCT DE VEDERE MATERIAL!
    TRĂIEŞTE LA UN NIVEL DE TRAI MAI RIDICAT! REALIZEAZĂ-TE PE TINE ÎNSUŢI!
video ALĂTURAŢI-VĂ
ACUM!
2017 aprilie
Lu Ma Mi Jo Vi Sb Du

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

 

Abonare la newsletter

Prenume:

E-mail:

Prezentarea produselor
Oportunitate de afacere

şi introduceţi textul din imagine!

captcha
Solicit text nou!

Te vom apela!

Dacă doreşti să vorbeşti, cu mine personal sau cu colegii mei, despre această afacere, te rog să completezi câmpurile de mai jos:
Numele tău:

 

Please enter your country code next to your phone number!

numărul tău de telefon:

 

adresa ta de Skype:

 

sau adresa ta de email:

 

şi introduceţi textul din imagine!

captcha
Solicit un nou text!

 

apr

20

Este nevoie de stil pentru o viata plina de succese ?

20. aprilie 2017 joi

Da este si zic asta pentru ca daca nu ai un stil de viata sanatos  nu ai nimic in afara de mintea ta care iti reporseaza mereu ceva ..ba ca nu  ai aia si altul are ..ba ca nu stiu  cee ....

Este foarte important sa ai un stil de viata sanatos .Din pacate in Romania nu prea suntem invatati de asa ceva. Conceptul de viaţă in România e cam aşa: Înveţi cât eşti tânăr, faci facultatea, tragi din greu să ai cât mai multe într-un CV ca să poţi să găseşti un loc de muncă bun(asta daca a dat nu stiu ce noroc peste tine) apoi te însori şi faci copii.Ti-ai dori la inceput sa faci ceva cum ar fi o vacanta nu stiu pe unde sau altele, unele persoane care au deja o famile reusesc asta pentru ca nu se tem sa iasa din zona de confort.Dar cei mai „invechiti” zic : Ce imi trebuie mie vacanta ? nu o sa fac nimic decat sa cheltuiesc banii care ii strang sa imi fac o casa frumoasa  si mare. Toti stiu ca avand acest gand niciodata nu o sa iti mai permiti nimic …Din cauza ca omul de rand baga toti banii in casa si masina nu isi mai permit adevaratele placeri ale vietii. La ce bun sa stai intr-o casa cu etaj daca iarna nu poti iesi din camera unde ai caldura ??

Asa ajungi sa ai o viata plictisitoare.Trebuie sa ai curajul sa schimbi asta …sa ai curaj de a face ceva nou..sa iti schimbi stilul si conceptul de viata..sa ai curaj sa fii diferit de ceilalti.

Sunt sigur ca si tie ti s-a intamplat cel putin odata sa fi vrut sa mergi  imbracat diferit undeva sau cu o freza diferita.Ce s-a intamplat de nu ai plecat de acasa  asa ? normal ti-a fost frica ca ceilalti vor rade de noua ta imagine sau ca vei iesi prea tare in evidenta.Ei bine toate astea nu au sa se intample daca tie iti place noua ta imagine.In mintea noasta e tabacita o idee ..aia de a fi la fel ca ceilalti si asta nu ne permite sa iesim din zona de confort si sa incercam ceva nou.

Ca sa ai parte de succese ai nevoie de vise , idealuri , motivatie ,vointa si stil. Daca vrei sa ai un stil de viata sanatos si plina de bucurii poti obtine aici in echipa DXN Family....te astept  cu multa placere.... va iubesc Iuliana

DXN Facebook Share Distribuie pe Facebook

mar

22

CIP - Car Incentive Program

22. martie 2017 miercuri

logo_carincentiveprogramdxn-01_200


CIP - Car Incentive Program
Program de stimulare auto

 

 

Condiţii de calificare:

 

Perioada promoţiei/Durata: 01. octombrie 2016. - 30. septembrie 2020. (4 ani)

 

Ţările participante la această promoţie sunt: Austria, Bulgaria, Cehia, Spania, Grecia, Ungaria, România, Slovacia, Polonia, şi ţări europene "Networker".

 

 

Termeni şi condiţii generale:

 

- Promoţia se adresează tuturor membrilor înscrişi în UE.

 

- Perioada promoţiei: 01. octombrie 2016. - 30. septembrie 2020. (4 ani)

 

- În cadrul acestei promoţii vor fi luaţi în considerare doar membrii nou înscrişi şi punctele valorice realizate în Europa.

 

- Punctele valorice ale pachetului IOC nu sunt luate în considerare în calificarea la programul de stimulare auto.

 

- Stimulentul va fi plătit lunar în conformitate cu regulile de plată a bonusului şi nu poate fi transferat unui alt membru necalificat sau unui alt membru calificat.

 

- DXN îşi rezervă dreptul de a modifica termenii şi condiţiile, inclusiv perioada promoţiei, fără notificare prealabilă.

 

Europa - Program de stimulare auto

 

 

 

1. Condiţii de calificare

 

Luna

Calificare

Stimulent auto
(EUR)

PPV

Nou înscris direct cu minim 100PPV puncte valorice lunare

PGPV

(puncte valorice personale de grup)

1

>= 400

>= 1

>= 1,000

-

2

>= 400

>= 1

>= 2,000

-

3

>= 400

>= 1

>= 3,000

150

 

Notă:

 

  1. Pentru calificare trebuie îndeplinite condiţiile de mai sus 3 luni consecutive.
  2. În cazul în care condiţiile de mai sus sunt îndeplinite au dreptul la 150 euro stimulent pentru luna respectivă.
  3. Poziţia de calificare se menţine până când condiţiile de mentenanţă sunt îndeplinite în lunile următoare:

 


2. Condiţii de mentenanţă:

 

PPV

Nou înscris direct cu minim 100PPV puncte valorice lunare

PGPV

(puncte valorice personale de grup)

Stimulent auto
(EUR)

>= 400

>= 1

>= 1,000

PGPV x 5% sau

Maxim EUR500

 

Notă:

 

  1. Pentru a avea drept la stimulentul auto de 36 de luni în fiecare lună trebuie îndeplinite condiţiile descrise la punctul 2.
  2. Modul de calcul lunar a stimulentului auto: PGPV în luna respectivă x 5%

 

 

                        Exemplu: 2,500  PGPV x 5% = EUR 125

 

                        Valoarea maximă a stimulentului achitată lunar: 500 euro.

 3. Compania va plăti stimulentul timp de 36 de luni cu condiţia îndeplinirii în fiecare lună a Condiţiilor de mentenanţă pe parcursul perioadei promoţionale.

4. Dacă în luna respectivă una din cele 3 condiţii sus menţionate nu este realizată membrul va fi descalificat.

5. Pentru recalificare trebuie îndeplinite Condiţiile de calificare descrise la punctul 1.

6. În cazul în care cineva îndeplineşte în mod continuu condiţiile programului de 36 de luni, poate participa din nou la program dacă îndeplineşte condiţiile de calificare descrise la punctul 1.

 

 

3.  Perioada promoţiei

 

1.    Perioada de 36 de luni începe cu luna următoare calificării.

 

Exemplu: dacă un membru se califică la stimulentul de 150 euro în decembrie 2016 atunci perioada de 36 de luni va fi începând cu  ianuarie 2017 şi va dura până în decembrie 2019.

 

2.    Perioada promoţiei: 1 octombrie 2016. - 30. septembrie 2020. După această perioadă promoţia se consideră încheiată. După această perioadă nu vor fi plătite stimulentele lunare, nici în cazul în care încă nu s-a terminat perioada de calificare de 36 de luni a unui membru.

 

4. Exemple:

 

Tabelul de mai jos prezintă cazurile de calificare/descalificare, precum valorile stimulentului.

 

Nr.

Lună

PPV

Nou înscris direct cu minim 100PPV puncte valorice lunare

PGPV

 

Stimulent auto


(EUR)

Perioada de 36 de luni

Observaţie

Calificat

Recalificat

Mentenanţă

Descalificare

1

Oct 2016

400

1

1,000

-

 

 

2

Noi 2016

400

1

2,000

-

 

 

3

Dec 2016

400

1

3,000

150

Dec 16 - Ian 20

Calificat

 

4

Ian 2017

400

1

2,000

100

 

Mentenanţă

 

5

Feb 2017

400

3

1,000

50

 

Mentenanţă

6

Mar 2017

400

1

900

-

 

Descalificare

7

Apr 2017

400

1

1,500

-

 

 

8

Mai 2017

400

1

2,100

-

 

 

9

Iun 2017

400

1

3,500

150

Iun 17 - Mai 20

Recalificat

 

10

Iul 2017

400

2

4,000

200

 

Mentenanţă

11

Aug 2017

400

1

1,100

55

 

Mentenanţă

12

Sept 2017

400

0

2,500

-

 

Descalificare

13

Oct 2017

400

1

2,000

-

 

 

14

Noi 2017

400

1

1,800

-

 

 

15

Dec 2017

400

1

3,000

-

 

 

16

Ian 2018

400

1

3,000

150

Ian 18 -Dec 20

Recalificat

 

17

Feb 2018

399

1

3,000

-

 

Descalificare

18

Mar 2018

400

1

1,000

-

 

 

19

Apr  2018

400

1

2,000

-

 

 

20

Mai 2018

400

1

3,000

150

Mai 18 -  Aug 20

Recalificat

 

21

Iun 2018

400

1

5,000

250

 

Mentenanţă

22

Iul 2018

400

1

8,000

400

 

Mentenanţă

23

Aug 2018

400

1

10,000

500

 

Mentenanţă

24

Sept 2018

400

1

12,000

500

 

Mentenanţă

Max. plătibil 500Euro

25

Oct 2018

400

1

8,000

400

 

Mentenanţă

26

Noi 2018

400

1

11,000

500

 

Mentenanţă

27

Dec 2018

400

1

2,000

100

 

Mentenanţă

 

Notă:

 

1. Să presupunem că perioada Programului de stimulare auto este 1. octombrie 2016. - 30. septembrie 2020. Dacă un membru îndeplineşte în mod continuu condiţiile de calificare şi după ianuarie 2018 poate beneficia de stimulent până la sfârşitul promoţiei, adică septembrie 2020.

DXN Facebook Share Distribuie pe Facebook

mar

21

TSI 2018 - 25-a aniversare DXN in Malaysia

21. martie 2017 marţi

singapore-wallpaper-9_540

 

Ne face plăcere să vă informăm că TSI 2018 va fi un eveniment distins deoarece în cadrul acestuia vom sărbători împreună cu toți calificații din întreaga lume a 25-a aniversare DXN în Malaysia.

 

Călătoria TSI de 7 zile, 6 nopți, va include și o croazieră Singapore - Malaysia.

 

Numărul punctelor necesare calificării pentru țările europene: 200 000 puncte TSI SA, iar perioada de calificare este 1. ianuarie 2017. - 31. decembrie 2017.

 

Nu ratați acest eveniment deosebit, asigurați-vă locul în clubul de elită DXN cât mai repede posibil.

 

Mult succes!

 

Jijith NK

Director International de Marketing

DXN Facebook Share Distribuie pe Facebook

mar

14

Alimentaţia şi mortalitatea

14. martie 2017 marţi

Ştim cu toţii câte ceva despre importanţa alimentaţiei, dar un nou studiu publicat în revista JAMA scoate în evidenţă în mod clar influenţa dietei asupra mortalităţii. Analizând o serie de nutrienţi şi totodată compuşi dăunători corpului nostru, studiul ne ajută să realizăm importanţa alimentaţiei sănătoase!

Cercetătorii au descoperit în 2012 faptul că  peste 700.000 de oameni mor anual de o boală cardiometabolică. Dintre aceste decese, aproape 320.000 -  sau aproximativ 45% - ar putea fi legate de dietele oamenilor, potrivit studiului, publicat recent în revista JAMA.

Numărul estimat de decese care au fost legate de insuficienţa în alimentaţie a anumitor alimente sănătoase şi nutrienţi a fost cel puţin la fel de substanţial ca numărul de decese care au fost legate de consumul prea multor alimente nesănătoase. Studiul a fost condus de Renata Micha, un profesor asistent de cercetare la Departamentul de Nutriţie şi Epidemiologie al Universităţii Tufts din Boston.

Cu alte cuvinte, oamenii au nevoie să facă următoarele lucruri: să consume mai multe alimente sănătoase şi mai puţine alimente nesănătoase.

Cercetătorii au axat analiza pe 10 grupe de alimente şi nutrienţi: fructe, legume, nuci şi seminţe, cereale integrale, carne roşie neprelucrată, preparate din carne, băuturi îndulcite cu zahăr, grăsimi polinesaturate, grăsimi omega-3 din fructe de mare şi sare.

Pentru fiecare aliment sau nutrient, cercetătorii au identificat o cantitate de "aport optim". Atunci când oamenii au mâncat mai mult sau mai puţin decât această valoare optimă, aportul a fost considerată suboptimal.

În general, cel mai mare număr de decese a fost legat de aportul de sodiu suboptimal; cu alte cuvinte, consumul ridicat de sare. Cercetătorii au constatat faptul că 66.500 de decese cardiometabolice din 2012 au fost legate de aportul ridicat de sodiu.

Consumul insuficient de nuci şi seminţe a fost factorul alimentar legat de al doilea cel mai mare număr de decese (59.000), urmat de prea multă carne prelucrată (58.000 de decese), prea puţine grăsimi omega-3 din fructe de mare (55.000 de decese), prea puţine legume ( 53000 decese), prea puţine fructe (52.500 decese) şi prea multe băuturi îndulcite cu zahăr (52,000 decese), potrivit studiului.

Cercetătorii au descoperit de asemenea faptul că mai multe decese în rândul bărbaţilor au fost legate de factori dietetici, spre deosebire de femei. În plus, un număr mai mare de decese la persoanele mai tinere a fost legat de factori dietetici, în comparaţie cu persoanele în vârstă. A existat de asemenea un număr mai mare de decese legate de dietă/alimentaţie în rândul afro-americanilor şi hispanicilor, în comparaţie cu albii non-hispanici.

recomandare; GANODERMA

DXN Facebook Share Distribuie pe Facebook

feb

28

De ce este important marketingul prin viu grai?

28. februarie 2017 marţi

Știați că marketingul prin viu grai (WOM) contribuie cu 13% la vânzările globale, ceea ce înseamnă șase trilioane de dolari? Companiile care cresc o fac și datorită faptului că realizează importanța acestui tip de promovare. Potrivit lui Jim Baer, 92% dintre consumatori au încredere în recomandările făcute de oameni pe care cunosc personal. Recenziile online atrag și ele 70% din încrederea în brandul tău. Așa că marketingul prin viu grai trebuie apreciat de vânzătorii direcți.
 
De altfel, WOM contribuie de cinci ori mai mult în vânzări decât publicitatea în media. În plus, 28% dintre consumatori recunosc că acest gen de marketing este cel mai important factor în a întări sau a slăbi încrederea într-un brand, iar 64% dintre specialiștii în marketing îl consideră cel mai eficient mod de promovare.   
 
În plină eră a tehnologiei, 82% dintre respondenți folosesc WOM pentru a spori cunoașterea brandului lor, iar 43% se așteaptă ca marketingul prin viu grai să le crească afacerile. 70% sunt deciși să mărească cheltuielile pentru WOM online, iar 29% – pentru cel offline.
 
Potrivit studiului făcut de Nielsen, doar 6% dintre cei intervievați susțin că stăpânesc marketingul prin viu grai. O explicație pentru acest procent mic ar fi că specialiștii în marketing din ultima perioadă au fost preocupați în a „colecta”, în loc să-și concentreze eforturile pe a se „conecta”.
 
Altfel spus, brandurile au fost mai interesate de numărul de urmăritori, abonați, vizitatori etc. Deși este mai bine să ai o mie de clienți fideli decât 10.000 de fani care nici măcar nu-și vor aminti cum au ajuns să dea like la pagina ta.
 
Potrivit unui studiu al Universității Goethe, clienții care au primit referințe despre o marcă sunt cu 18% mai susceptibili de a rămâne fideli decât ceilalți consumatori. O recomandare de la un prieten, un membru al familiei sau un coleg de muncă are mai multă greutate.
 
Marketingul prin viu grai poate crea un buzz pentru o marcă fără cheltuieși prea mari pentru promovare. Asta pentru că marketingul prin viu grai se răspândește cu ușurință via Facebook, Twitter, WhatsApp, Instagram, LinkedIn sau prin e-mail, printre altele.

DXN Facebook Share Distribuie pe Facebook

© Copyright DXN Europe 2009.